
El passat dissabte 5 d’agost, el grup de senderisme del C.A. Puçol va realitzar la segona ruta nocturna d’aquest estiu, una circular des d’Estivella fins el Garbí.
La ruta triada va ser un poc dureta, 13,5 km i 600+, però assumibble per a gent acostumada a fer rutes de senderisme. A més, la temperatura en aques dia d’agost va ser molt bona i agradable.
A les 19 h eixírem des d’Estivella començant per la Via Verda i tot seguit començant a pujar cap a la pedania de Beselga fins arribar a la font de Barraix, lloc on férem un alt per a descansar recarregar aigua.
Ja quasi fent-se de nit caminàrem per una senda pel mig d’un bosc de pins mentres les vistes permitien una increïble posta de sol cap a l’horitzó.
Una estona després i ja amb els frontals al cap arribarem al mirador del Garbí. Allà sopàrem, cadascun en un tros de roca, gaudint d’una bona i estrellada nit estiuenca i albirant les llums de València i voltants.
La tornada tenia un poc de senda de baixada, un tram on es requeia una mica d’atenció, però despés tocava baixada per carretera d’uns 4 km fins arribar de nou a Estivella quasi a les 0:30 h.
Una vegada conclosa la ruta bona part dels participants, per no perdre el costum, varen anar a un bar d’Estivella per a fer-se alguna beguda ben fresca.



