
21 de maig 2023. «Camino natural del Guadalaviar«
El 21 de maig de 2023 tocava una altra ruta a la província de Terol. Una ruteta facileta de poc més de 8 km i amb poc desnivell.
En aquesta ocasió el guia, José Manuel, va contentar a tots preparant una ruta divertida per paratges agradables per als ulls i per a transitar.
El riu i les passarel-les metàl-liques i de fusta foren protagonistes i on els quasi els trenta participants gaudiren d’un bon matí primaveral i on l’oratge va respetar (de moment, en totes les rutes que portem encara no ha fet mal oratge).

Embassament de El Arquillo situat a San Blas dins del terme municipal de Terol. Un lloc sorprenent on passar una jornada primaveral.
Per finalitzar, dinar de picnic i com sempre una bona estona al bar, moment molt abellidor per a la majoria per a xarrar i compartir els moments de la jornada de senderisme.
Estigueres en aquesta ruta? Com t’ho vas passar? Deixa el teu comentari baix




Ruta muy bonita y apta para todos los públicos. Con mucha sombra ya que optamos finalmente por hacerla lineal, la ruta original era circular volviendo por arriba del cauce del río y sin apenas sombra. Con posibilidad de bañarse en el río, aunque el agua estaba bastante fría…Pero apetecía refrescarse después de la caminata…