El 9 de febrer vam realitzar la tercera de senderisme programada per la secció de senderisme del C.A. Puçol. En un principi esta ruta havia de ser la del «barranc del Cuchillo», a Xest, però a causa dels danys produïts per la dana este bonic paratge ha desaparegut.
Vam haver de mirar altres opcions i ens vam decantar per un itinerari fàcil i amb poc desnivell, per la serra de la Cabrera, prop de la localitat de Bunyol.
Gràcies a la baixa dificultat d’esta ruta i al temps assolellat i amb bona temperatura que ens va acompanyar, ens vam reunir 30 participants en el punt de trobada per a desplaçar-nos després de prendre café cap a l’inici de la ruta. Vam començar pujant paral·lels a l’A-3 creuant zones de munt baix amb alguns pinedes per a baixar després cap al riu Bunyol que tenia un aspecte modificat per la terrible riuada patida fa 3 mesos.
La ruta, amb trams destrossats per la dana, també va tindre la seua part positiva en poder transitar per un tram que corresponia a la línia de ferrocarril València-Madrid que en estar en obres va ser possible fer-ho a peu. En finalitzar el grup es va dividir en dos, uns van decidir menjar en un restaurant de Bunyol i altres van optar per un pícnic en una font pròxima.
Recordem que la següent ruta serà el pròxim dia 23 de febrer a Alzira, concretament en el paratge de la Murta.
I tu? Estigueres en aquesta ruta? Pots fer un comentari baix.






Salió un día soleado muy agradable para realizar la ruta, lo pasé muy bien, en buena compañía como siempre, y a pesar de los imprevistos de tener que modificar la ruta muy agradecida a nuestro guía de ayer, José Montoya por haber ofrecido una alternativa al plan original.
Una ruta soleada y agradable gracias a los organizadores, pudimos ver los destrozos de la Dana a niveloriginal , arriba en la montaña. Entonces se entiende lo que ocurrió más abajo .
Nos veremos seguro en una próxima salida.
Una ruta bonita ,a pesar de los destrozo de la dana , buen tiempo , buenas gentes ,y buena organización , esperando la siguiente ruta ..👏👏👏😘
Ayer tuvimos un estupendo día de ruta por la Serra cabrera, al mismo tiempo un sabor agridulce al ver la magnitud de la Dana, pudimos contemplar el desastre que ha provocado a su paso por estos maravillosos lugares.
Enhorabuena a la organización, no es fácil organizar a un grupo tan grande
Un día genial en cuanto al tiempo se refiere, el guía ha estado perfecto y nos ha enseñado lo que produjo en la zona la DANA y la compañía también muy agradable.
Un día fantástico, el tiempo nos acompaño y fue una gran experiencia. Una lástima los desperfectos producidos por la Dana en la zona. Lo compenso la compañía que fue genial, y gran organización como siempre. Esperando ya a la siguiente. 😊