
Naixement del Vinalopó-Banyeres de Mariola. 26 d’abril
Després dels dies festius de Setmana Santa tornem amb una nova ruta per la província d’Alacant, concretament a la població interior de Banyeres de Mariola.
Ruta curta i amb poc desnivell guiada per José Manuel Faus per a arribar fins al paratge del naixement del riu Vinalopó, un itinerari amb molta aigua i refrescant, d’agrair en este mes d’abril tan calorós que portem.
Després d’esta ruta es va decidir dinar en un restaurant, i és que de tant en tant canviem el pícnic, que és l’habitual, per un menú servit a taula posada.
La pròxima ruta serà la setmana que ve en autobús. Anirem a Alcalá del Júcar on farem una ruta fàcil i després visitarem el poble (un dels més bonics d’Espanya).



